Čeprav je moj star računalnik bil še v dobrem stanju, pa vendar sem ga morala zamenjati, saj je bil že toliko star, tehnologija in programi pa so že toliko napredovali, da so zahtevali že bolj zmogljive rame in procesorje ki so se pojavili na trgu.
Tako sem morala izbrati nov računalnik z boljšo opremo, kar pa je seveda bilo tudi ceni primerno. Zato sem upoštevala, da ima vse specifikacije, ki sem jih potrebovala, hkrati pa tudi, da mi je bil vizualno tudi všeč. Na koncu sem končno opravila nakup, ki je trajal kar nekaj časa in premislekov ter branja komentarjev uporabnikov. Končno je bil računalnik doma in že sem se lotila opremljanja in personaliziranja. Nakar sem ugotovila, da je res dosti hitrejši in zmogljivejši kot moj prejšnji.
A vendar še ni minilo niti leto, ko sem naletela na težave, ko se je začel ugašati kar tako sam od sebe. Ker se je to začelo pojavljati vedno bolj pogosto, sem se odločila, da bom poklicala servis računalnikov, da vidim, kakšen je postopek za takšno popravilo. Ko sem klicala servis računalnikov se je oglasila prijazna ženska, in mi razložila, da om mogla računalnik pustiti pri njih kar nekaj časa, kar pa lahko traja tudi kakšen teden. Prav tako mi je povedala, da morem s seboj imeti račun in pa garancijski list. Vendar pa je bil njihov obratovalni čas samo do četrte ure, za kar pa nisem imela dovolj časa in sem mogla počakati do naslednjega dne, saj je moj pooblaščeni servis računalnikov bil v drugem kraju.
Na kar mi je bilo nazadnje še vseeno ravno prav, saj sem se spomnila, da nimam vseh datotek shranjenih. Tako sem v večeru, si shranila še vse datoteke na svoj disk. Ter si sprintala še vse ostale papirje, račun in garancijo, ki sem jih imela v svojem e-poštnem nabiralniku.
Tako sem bila pripravljena, da bom svoj računalnik odnesla na servis računalnikov.